världens finaste midsommar

Hej har inte hört av mig på länge men jobbet har varit ganska okej, har börjat på ett hund dagis där jag räfsar och går ut med hundarna lite till och från. Och så har jag firat midsommar med världens bästa pojkvän. Helt perfekt.
Dock så är jag inte så mycket för räffsning.... jag menar, det finns ju säkerligen betydligt mycket roligare grejer här i världen, men man får väl bita ihop och sköta sitt jobb om man vill ha pengarna, haha.
Förresten så såg jag två skräckfilmer igår som jag kan rekommendera. Eller rekommendera och rekommendera, de var väl dugliga. Cassadaga var dock bättre än Paranoromal activity 3. I och för sig har de flesta redan sett paranoromal activity, men ändå, jag utesluter det och skriver om filmerna ändå, bara för att jag kan. :>
Cassadaga. Handlar om en tjej som är döv och mister sin syster, sedan får hon kontakt med andar och det leder henne till en brutal seriemördare som styckar sönder folk och gör dom till levande dockor.
paranormal activity 3. Ja som sagt den handlar om ett hem eller några människor som blir hemsökta, är hemsökta whatsoever. Tyckte dock inte trean var så bra, fattade inte slutet så bra. Glad midsommar och sånt. skriver mer sen :D

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback